.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقويت اقتصاد و ايجاد اشتغال پايدار از اولويت‌هاي دولت
معاون عمراني استاندار مازندران گفت: تقويت بنيه اقتصادي کشور و ايجاد اشتغال پايدار يکي از مهمترين اولويتهاي کاري دولت محسوب مي شود که براي رسيدن به اين مهم، بخش هاي مختلفي مشغول هستند تا بتوانند ...
تقويت اقتصاد و ايجاد اشتغال پايدار از اولويت‌هاي دولت

معاون عمراني استاندار مازندران گفت: تقويت اقتصاد و ايجاد اشتغال پايدار از اولويت‌هاي دولت است

سيد عيسي هاشمي، در مراسم افتتاح بيمارستان مهر بهشهر که با تلاش شرکت تعاوني درماني مهر به بهره برداري رسيده است، گفت: بخش تعاون يکي از بخش هاي مهم اقتصادي است که در سال هاي اخير با توجه و عنايات مجموعه نظام و دولت، تقويت شده و براي رسيدن خود به جايگاه واقعي در اقتصاد کشور به شدت فعاليت مي کند.

معاون عمراني استاندار مازندران گفت: تقويت بنيه اقتصادي کشور و ايجاد اشتغال پايدار يکي از مهمترين اولويتهاي کاري دولت محسوب مي شود که براي رسيدن به اين مهم، بخش هاي مختلفي مشغول هستند تا بتوانند بخش اقتصادي را بيشتر و به تناسب وضعيت جمعيتي کشور تقويت کنند.

وي اظهار داشت: بخش تعاون به دليل ظرفيت هاي موجود مي تواند نقش بسيار موثري در جهت ايجاد اشتغال پايدار و رونق بخشيدن به اقتصاد کشور ايفا کند و از اين رو از اين بخش به عنوان يکي از بخش هاي تاثير گذار در بخش اقتصادي نام مي برند.

معاون عمراني استاندار مازندران شهرستان بهشهر را در زمينه‌هاي توسعه‌اي به‌ويژه بخش اقتصادي، صنعتي، فني و احداث سازه‌ها بسيار مستعد دانست و ادامه داد: پروژه‌هاي خوبي در اين شهرستان شکل گرفته و در حال احداث است و مي‌تواند اين ادعا را داشته باشد که از عهده کارهاي بزرگ بر مي‌آيد.

وي اضافه کرد: يکي از روش هاي اصولي براي دست يافتن به اهداف بلند توسعه، افزايش همکاري ها ميان تمام نهادها در جهت ارايه خدمت بيشتر و بهتر به مردم است.

هاشمي خاطرنشان ساخت: تعاوني ها زمينه مناسبي براي فعاليت هاي کارآفرين هستند بنابراين با بهره گيري از اين بستر مي‌توان فعاليت هاي بهداشت و درمان و همچنين توسعه اشتغال کادر بهداشت و درمان کشور را در مسير فعاليت هاي کارآفريني هموار کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.